DinSko öppnar ny butik i Umeå

På torsdag 22/9 öppnar DinSko en butik i centrala Umeå. Butiken kommer att ligga i MVG Gallerian.  Butiksytan är 210 kvadratmeter. I butiken kommer det arbeta tre säljare och en butikschef. Totalt har DinSko nu två butiker i Umeå.

– Det känns jättebra att vi öppnar en DinSko-butik i centrala Umeå. DinSko har länge varit representerade ute på Strömpilen men vi har verkligen saknat en citybutik här i Umeå, säger Pernilla Nederström Regionchef, DinSko.

DinSko i MVG Gallerian kommer att ha skor för dam, herr och barn. Butiken kommer att vara laddad med höstens nyheter.

Från och med torsdag 22/9 – söndag 25/9 så kommer butiken att vara full med attraktiva erbjudanden och premiärpriser.

Pernilla Nederström, Regionschef DinSko
Mail: pernilla.nederstrom@nilsongroup.com

• nyöppning
  • ny butik
  • mvg gallerian
  • umeå

NilsonGroup med affärsområdena DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns och Radical Sports är skobranschens ledande detaljistföretag i Sverige. Skobutikerna finns förutom i Sverige även i Norge, Danmark och Finland. Läs mer om de olika affärsområdena under länken affärsområden. Koncernens huvudkontor, med gemensam administration för de olika koncepten, ligger i Varberg. Kontor för inköpsverksamhet och produktutveckling i Fjärran Östern finns i Kina och Vietnam.