Nilson Shoes öppnar på Bromma Blocks

Imorgon, torsdagen 15 november, slår Nilson Shoes upp portarna för en ny butik på Bromma Blocks. Alldeles intill Bromma Flyplats finner du den moderna gallerian, Bromma Blocks. Gallerian är uppbyggd i en gammal hangar som idag omfattar ca 80 butiker och ett flertal restauranger och caféer.

- Gallerian har en trevlig atmosfär där Nilson Shoes kommer att passa väl in som koncept. Butikerna är ihopsatta i en härlig miljö som känns personlig och lätt att tycka om, säger Tina Pascotto, regionchef Nilson Shoes.

Nilson Shoes är ett koncept för medvetna kunder som söker mode, design och populära varumärken - en heltäckande butik för skoälskare helt enkelt. Nilson Shoes erbjuder allt från klassiska modeller till det allra senaste - via sporten.

Nilson Shoes står för modern design i kombination med kvalitet, som står sig lika bra just nu som imorgon. Priserna sträcker sig från högt till lågt.

Från premiärdagen och fram till söndag 18/11 så är det 20% på hela sortimentet.

Lisa Ander, Information- & PR-ansvarig NilsonGroup

• skoälskare
  • bromma blocks
  • bromma

NILSONGROUP är Skandinaviens ledande skokoncern med butikskoncepten DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns och Radical Sports samt franchisebaserade Ecco shops. Med 300 butiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark omsatte NILSONGROUP 3 miljarder under 2011. Genom en oslagbar kombination av varumärken under ständig utveckling, fortsätter företaget att expandera.