Skopunkten öppnar i Ringen Centrum

Pressmeddelande  •  2012-09-17 16:14 CEST

På torsdag 20 september öppnar Skopunkten en butik i Ringen Centrum. Den ca 300 kvadratmeter stora butiken kommer att erbjuda skor till en bred publik som tycker att priset är viktigt men som också vill ha moderiktiga skor.  I butiken kommer det att finnas Skopunktens prisvärda sortiment för dam, herr och barn. Det kommer att arbeta fyra säljare och en butikschef i butiken.

På torsdag blir det invigning med flera attraktiva premiärerbjudanden. Dessutom har Skopunkten alltid ett erbjudande som gäller hela sortimentet året runt:
”Välj 2 få billigaste paret för halva priset”
Eller
”Välj 3 och få billigaste paret på köpet”

Susanne Gamvik, Regionchef Skopunkten Stockholm.
Mail: susanne.gamvik@nilsongroup.com
Telefon: 0701646531

NILSONGROUP är Skandinaviens ledande skokoncern med butikskoncepten DinSko, Nilson
Shoes, Skopunkten, Jerns och Radical Sports samt franchisebaserade Ecco shops. Med 300 butiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark omsatte NILSONGROUP 3 miljarder under 2011. Genom en oslagbar kombination av varumärken under ständig utveckling, fortsätter företaget att expandera.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom