Skopunkten öppnar på Väla Köpcentrum

Torsdag 23 februari slår Skopunkten upp portarna på Väla Köpcentrum i Helsingborg. Butiken ingår i den sista etappen av den stora ombyggnaden av Väla. Etableringen på Väla innebär att Skopunkten nu har två butiker i Helsingborg.

– Väla har allt som ett bra köpcentrum behöver och vi tror att Skopunkten kommer att fungera jättebra där, säger Christina Meynert, Regionchef Skopunkten.

På Skopunkten finns hela familjens basbehov av skor på ett ställe. Priserna är låga och kunderna köper ofta mer än ett par. Det är enkelt att handla på Skopunkten. Helpar i butik, gott om plats, tydlig kommunikation, snabbt att betala. Modernt, men framför allt funktionellt, för både kunder och personal.

Öppningsdagen kommer att firas med flera attraktiva premiärerbjudanden. Dessutom har Skopunkten alltid ett erbjudande som gäller alla skor hela året:

”Välj 2 få billigaste paret för halva priset”
Eller
”Välj 3 och få billigaste paret på köpet”

Den totala butiksytan kommer att vara 375 kvadratmeter.

Christina Meynert, Regionchef Skopunkten
Mail: christina.meynert@nilsongroup.com

Lisa Ander, Informations- & PR-ansvarig

• ny butik
  • väla

NilsonGroup med affärsområdena DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns och Radical Sports är skobranschens ledande detaljistföretag i Sverige. Skobutikerna finns förutom i Sverige även i Norge, Danmark och Finland. Koncernens huvudkontor, med gemensam administration för de olika koncepten, ligger i Varberg. Kontor för inköpsverksamhet och produktutveckling i Fjärran Östern finns i Kina och Vietnam.