Får vi bita på naglarna nu?

Ett, två, tre, på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det OCH IKVÄLL SMÄLLER DET. Gyllene Hjulet galan är på igång och vi nästan spricker av förväntan. Vi, tillsammans med två av våra fantastiska kunder är nominerade i varsin kategori och vi kan inte vara annat än stolta.

Gyllene Hjulet. Kommunikationstävlingen som hyllar aktörer som på ett kreativt sätt nyttjat upplevelsebaserad kommunikation för att skapa effekt.

I kategorin ”Årets interna event” kan vi stolt presentera Anicura Togetherness – Made by you
AniCura är ett svenskt bolag inom djurvård som förvärvar veterinärkliniker runt om i Europa. Deras vision är att erbjuda den bästa veterinärvården på marknaden. De är väl medvetna om att vägen dit bygger på att deras medarbetare är stolta över sitt arbete på AniCura och det tog vi fasta på när vi tillsammans skapade Anicura Togetherness – Made by you. Ett tredagars event inte bara för medarbetarna utan dessutom uppbyggt av och med dem, där hela eventet genomsyrades av att bygga en kultur tillsammans.
Läs mer om caset här http://www.nineyards.se/case/anicura/

I kategorin ”Årets event B2B” kan vi lika stolt presentera Coopervisions NCLF, Nordic Contact Lens Forum
Nomineringen följer: I en svårflirtad optikerbransch var CooperVisions mål att bli marknadsledande i Norden bland etablerade konkurrenter. Vi skapade det oberoende branschforumet Nordic Contact Lens Forum. På så sätt kunde de på ett trovärdigt sätt bygga relationer till optiker genom utbildning och inspiration. Resultatet blev över all förväntan – CooperVision lyckades inte bara nå målsättningen att höja stoltheten i branschen, utan överträffade dessutom affärsmålen med 60% och är idag, ett år senare, marknadsledande i Norden.
Nyfiken på att se mer? Se casefilmen här https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=yQ3nXaOS-fE

Pirriga, spända och lyckliga entrar vi snart Annexet i Stockholm och håller tummarna för våra kunder. För det är någonting som vi verkligen brinner för, att skapa värde för våra kunder och sedan se på när applåderna regnar över dom.

Vill du läsa mer om vad vi gjort för våra andra fantastiska kunder? Då kan du alltid kika in här http://www.nineyards.se/cases/

//Vännerna på Nine Yards

• gyllenehjulet