Nine Yards Malmö söker produktionsledare

Hej nyckelperson!

Du som får det att hända, som ser till att idéer blir verklighet och som ansvarar för själva produktionen. Det här handlar om dig!

Det här handlar om dig – eftersom du är en proaktiv och idérik doer som älskar detaljer, som är kreativ, snabb och noggrann. Du vet ju hur man skapar högt värde för dina kunder och för de projekt du arbetar med, eller hur? Ditt engagemang lyser igenom, på riktigt.

Förutom relevant och bra utbildning, har du några år på en eller flera byråer bakom dig. På uppmaning kan du plocka fram massor med fler adjektiv som beskriver dina tidigare erfarenheter från dina år i byråvärlden. Du förstår kommunikation och är intresserad av varumärkesfrågor. Du har körkort och goda kunskaper i ms office och gärna kunskaper i andra program. Du har arbetat med brand experience, samverkat med kreatörer av olika slag och har koll på den digitala miljön. Dessutom gillar du att bli skitig under naglarna när det behövs.

Vid sidan av detta är du glatt initiativrik, strukturerad, driven och en bra arbetsledare. Och som arbetskamrat är du naturligtvis insiktsfull, öppen, orädd och lyhörd och allt det där andra som brukar finnas med i rekryteringsannonser.

Hos oss kommer du att ansvara för många olika delar: research, projekt- och produktionsplanering, kvalitetssäkring, projektbudget, dagsplaner och körscheman, trycksaksbeställningar samt upphandling och kontakt med externa leverantörer. Bland annat.

Att du är perfekt för oss vet vi eftersom vi också är bäst i klassen. På brand experience, event och kommunikation. På det som skapar kärlek och lojalitet till ett varumärke.

Nu vill vi att du blir en del av oss.

Välkommen!

Skicka din cv och ett personligt brev till mats.nilsson@nineyards.se senast den 17 december.

Om nine yards

Nine yards är en kommunikationsbyrå som i mer än tio år skapat varumärkesupplevelser i världsklass, upplevelser man minns, för några av de skönaste kunderna och varumärkena på marknaden. Nine yards uppdrag varierar. Vi arbetar strategiskt, på lång sikt, i renodlade kommunikationsprojekt eller i kortare punktinsatser. Vi skapar digitala upplevelser, genomför event, pr-aktiviteter för våra kunder eller producerar trycksaker.

• malmö