Stallmästaregården

​Nobis Hospitality Group och Respaces lanserar kontorsmöjligheten Safe Spaces

Tillsammans med nystartade Respaces lanserar Nobis Hospitality Group Safe Spaces, en privat kontorsmöjlighet för de som inte har möjlighet att gå till kontoret och söker tillfällig arbetsplats.

Tillsammans med nystartade Respaces erbjuder Stallmästaregården och Miss Clara privata kontor. De ytor som erbjuds är hotell- och mötesrum där gäster kan arbeta ostört. Safe spaces är ett sätt att utnyttja de rum som nu står tomma, samtidigt som man vill erbjuder en trygg kontorsplats till de som behöver.

Vi har stor respekt för att kontor håller stängt för att minska smittspridningen. Samtidigt har vi förstått att det finns individer som inte kan gå till sin arbetsplats eller arbeta hemifrån. För dem finns nu möjligheten att boka Safe Spaces, säger Johan Hyltner, vice VD på Nobis Hospitality Group.

Stallmästaregården och Miss Clara håller öppet för Safe Spaces i samarbete med Respaces vardagar 09.00-17.00. Kaffe, te och lunch ingår. Alla rum är försedda med skrivbord. 400 kr per dag och rum.

Vi är otroligt glada att ha både Miss Clara och Stallmästaregården i Respaces-familjen. Det är den typen av unika och inspirerande arbetsmiljöer våra användare efterfrågar, säger Jeanna Lundberg grundare av Respaces.

Läs mer och boka här: www.respaces.co

Om Nobis Hospitality Group
Nobis Hospitality Group är en av Nordens ledande koncerner inom hospitalitynäringen och innefattar kända varumärken som Operakällaren och Café Opera samt designhotellen Nobis Hotel Stockholm, Nobis Hotel Copenhagen, Hotel Skeppsholmen, Miss Clara, Hotel J, Stallmästaregården och Blique by Nobis. www.nobis.se

Om Respaces