Michelle Coleman ny ambassadör för NOCCO

Michelle Coleman ny ambassadör för NOCCO

NOCCO, Sveriges mest sålda BCAA-dryck blir ny officiell sponsor till simmaren Michelle Coleman.

NOCCO välkomnar världsstjärnan Michelle Coleman till teamet. Coleman tillhör världseliten inom simning och på hennes meritlista finns bland annat deltagande i två olympiska spel samt medaljer i VM och EM där hon senast tog lagguld i EM.

- Det ska bli fantastiskt kul att bli en del av teamet. NOCCO är ett välkänt varumärke med bred erfarenhet inom sport, därför är det extra glädjande att de satsar på simning, säger Michelle Coleman.

NOCCO har sedan länge ett stort engagemang inom sportvärlden och sponsrar bland annat svenska ishockeyförbundet, skidlandslaget och flera elitsatsande atleter. Samarbetet med Michelle Coleman markerar en satsning på ett helt nytt område – simning.

- Michelle är en världsstjärna och samarbetet med henne blir en viktig milstolpe när vi nu fördjupar vårt engagemang inom simning. Vår målsättning är att NOCCO ska vara den självklar funktionsdryck för alla sporter som förenar styrka, dedikation och fokus – därför känns simning som ett givet val, säger Louise Nobel, Marketing Manager på NOCCO.

För mer information om Michelle Coleman:

NOCCO är Sveriges mest sålda BCCA-dryck och finns i flera olika funktioner och smaker. NOCCO finns med och utan koffein, med olika mängd BCAA och med och utan kolsyra. NOCCO innehåller förutom BCAA (grenade aminosyror) grönt te-extrakt och sex olika vitaminer. Hitta din favorit här.