NOCCO släpper ny e-sportdryck i samarbete med NIP

NOCCO släpper ny e-sportdryck i samarbete med NIP

Efter succén med NOCCO FOCUS fortsätter funktionsdryckesföretaget NOCCO sitt samarbete med gamingorganisationen Ninjas in Pyjamas (NIP) och släpper en andra utgåva av NOCCO FOCUS i kategorin NOCCO ESPORT – NOCCO FOCUS 2 Melon Crush.

NOCCO FOCUS 2 Melon Crush, som är resultatet av ett fortsatt samarbete mellan den legendariska gamingorganisationen Ninjas in Pyjamas och funktionsdryckesföretaget NOCCO, innehåller både l-theanin och 180 mg koffein – allt för att bidra till ökad vakenhet och förbättrad koncentration. Och smaken utlovas vara något av en nostalgitripp.

- Vår andra utgåva av NOCCO FOCUS kommer ta dina smaklökar på en resa hela vägen tillbaka till glada 80-talet. Så förbered dig på en nostalgiresa av sällan tidigare skådat slag. Game on! säger Louise Nobel, Marketing Manager för NOCCO.

- Det är riktigt kul som nyrekryterad till Ninjas in Pyjamas att gå in i en affär och se min teamlogo på en NOCCO-burk i hyllan. Nya NOCCO FOCUS med melonsmak är grym och jag är säker på att även denna NOCCO Focus kommer bli en succé. Det är alltid viktigt att ha några burkar NOCCO i kylskåpet för att boosta fokusen vid långa pracc-dagar, säger William “Draken” Sundin, Ninjas in Pyjamas.

Precis som NOCCO FOCUS är NOCCO FOCUS 2 kolsyrad och helt utan socker. Läs mer om båda produkterna på nocco.se/esport

NOCCO är en välsmakande funktionsdryck framtagen av det svenska hälso- och träningsinriktade företaget No Carbs Company. No Carbs Company lanserade sin första produkt i december 2014 och finns idag på 23 marknader.