NOCCO stolt sponsor av Åre Ski Finals 2018

NOCCO stolt sponsor av Åre Ski Finals 2018

NOCCO blir ny sponsor till Åre Ski Finals. Samarbetet innebär att NOCCO går in som huvudsponsor av dagsprogrammet till den populära tävlingen.

Åre Ski Finals är den populära tävlingen som varje år samlar hela skidsverige under en och samma helg. Under fyra dagar tävlar olika lag mot varandra i grenarna puckel, skicross, parallellslalom och längdsprint.

- Vi är extremt peppade att vara årets huvuddagssponsor av dagsprogrammet till Åre Ski Finals. Det är event som går helt i linje med NOCCO som varumärke och vår satsning inom skidåkning. Dessutom har vi flertalet atleter som deltar och ger allt för att vinna och ha kul. Jag är övertygad om att årets event kommer bli något utöver det vanliga, säger Louise Nobel Marketing Manager NOCCO.

NOCCO, med ett stort engagemang inom skidåkning, har flera sponsrade åkare med i tävlingen, bland annat Victor Öhling Norberg, Henrik Windstedt, Hedvig Wessel, Felix Monsén, Gustav Lundbäck, Walter Wallberg och flera åkare inom landslagen i alpint och skicross.

Nu är anmälan till Åre Ski Finals öppen, för mer information besök: http://areskifinals.com/

NOCCO är Sveriges mest sålda BCCA-dryck och finns i flera olika funktioner och smaker. NOCCO finns med och utan koffein, med olika mängd BCAA och med och utan kolsyra. Hitta din favorit här.