Stort hälsointresse hos besökarna på Nolia Må Bra i Piteå!

Stort hälsointresse hos norrbottningarna lockade 1403 besökare till Nolia Må Bra! Nolia Må Bra, mässan för kropp & själ har nu stängt för i år. Mässan innehöll över 40 utställare, mer än 30 programpunkter med miniseminarier och uppvisningar. - Det blir spännande att ta del av den totala utvärderingen från besökarna men redan nu vet vi att utställarna tycker att det har varit över förväntan, avslutar projektledare Linnéa Jonnerby. Det har varit två fantastiska dagar fyllda med behandlingar, information och försäljning. Lokalerna har fyllts med upptäckter om vad vi utsätter oss för och hur vi kan ta hand om både kropp och själ. 1403 personer kom till mässan som lockar till förändring. Nu väntar en utvärdering av mässan, bland annat har en besökarundersökning gjorts under dagarna. Nolia AB är ett samägt bolag mellan Umeå och Piteå kommun. Dessutom är företaget delägare i OY Finn Nolia samt har samarbetsavtal med Sundsvallsmässan. Mässan Stora Nolia genomförs vartannat år i Piteå och Umeå och är regionens årliga mötesplats för näringslivet och Sveriges största årliga besöksmässa. Årligen genomför Nolia dessutom en rad mässor och konferenser inom olika branscher på olika orter. För mer information kontakta Linnea Jonnerby, 070-851 33 17