Friggebodar och Attefallshus -sju modeller med oändliga kombinationer

Flex är gedigna, moderna och hållbara friggebodar med en twist. Väggar, dörrar och fönster kan nämligen flyttas, bytas och läggas till, precis som du vill! I Flex-serien ingår totalt sju friggebodar och Attefallshus, från 10-25 m2. Välj storlek och modell, sedan skräddarsyr du utseendet. Kanske flyttar du dörren till kortsidan, eller byter den mot ett skjutdörrsparti.

Ditt hus, dina regler.

Den lilla friggeboden med de stora möjligheterna

Jabo Flex 10 m²

Det här är friggeboden för dig som vill ha en liten, praktiskt och snygg modell. I grundsatsen ingår tolv väggmoduler varav tio kan bytas mot valfritt antal fönster- och dörrmoduler och placeras
var du vill.

15 m² med 14 utbytbara moduler!

Jabo Flex 15 m²

En rymlig friggebod i klassiskt utförande för dig som vill ha lite mer utrymme. På 15 kvadrat kan du exempelvis inreda ett gästrum, en bastu eller ett kontor på tomten. I grundsatsen ingår 14 väggmoduler som kan bytas mot valfritt antal fönster- och dörrmoduler och placeras var du vill.

Friggebod i genuin funkisstil

Jabo Flex Funkis 15 m²

Jabo är marknadsledande på bygglovsfria friggebodar. Här är deras 15 m² stora modulfriggebod i sann funkisstil. I grundsatsen ingår 14 väggmoduler som kan bytas mot valfritt antal fönster- och dörrmoduler och placeras var du vill.

En trevlig tillvalsbyggnad i funkisstil

Jabo Flex Funkis 18,4 m²

Det här är ett av husen i Jabos växande utbud av Attefallshus - komplementbyggnader som får byggas upp till 25 m² utan bygglov. Jabo Flex Funkis på 18,4 m2 är ett trevligt komplementhus i äkta funkisstil. I grundsatsen ingår 16 vägg-moduler som kan bytas mot valfritt antal fönster- och dörrmoduler och placeras var du vill.

Flexibelt hus i klassisk stil

Jabo Flex 18,4 m²

Ett av Jabos Attefallshus i klassiskt utförande. I den här grundsatsen ingår 16 väggmoduler som kan bytas mot valfritt antal fönster- och dörrmoduler och placeras var du vill.

Attefallshuset med större valfrihet

Jabo Flex 20 m²

Det här är en av Jabos stora komplementbyggnader som erbjuder enormt mycket valfrihet i form av utbytbara moduler. I den här grundsatsen ingår 16 väggmoduler som kan bytas mot valfritt antal fönster- och dörrmoduler och placeras var du vill.

Störst i klassen!

Jabo Flex 25 m²

Det 25 m² stora Attefallshuset med de stora möjligheterna. Byggnaden gör sig perfekt som gäststuga och det är din fantasi som sätter gränserna för hur du vill utforma huset.
I den här grundsatsen ingår 18 väggmoduler som kan bytas mot valfritt antal fönster- och dörrmoduler och placeras var du vill.

JABO WOOD PRODUCTS AB
JABO är Sveriges ledande tillverkare av träprodukter för hela trädgården. Hos oss hittar du kompletta byggsatser för friggebodar, attefallshus, förråd, garage, trädgårdsinredning, utelek och mycket mer. Det mesta av våra produkter tillverkar vi i vår egen fabrik i västgötska Ambjörnarp.

Nordic Room Improvement (NRI) är en koncern som utvecklar, marknadsför och distribuerar interiör, exteriör och renoveringsprodukter till konsument och proffsmarknaden i Norden. Verksamheten bedrivs genom gruppens egna varumärken Lundbergs, Jabo och Duri som alla har marknadsledande positioner inom sina sortimentsområden.