Årets e-handlare 2017 inom skönhet

Årets e-handlare 2017 inom skönhet

För sjunde året i rad kammar NordicFeel hem Pricerunners utmärkelse Årets e-handlare inom skönhet.

Utmärkelsen grundar sig på konsumentrecensioner via prisjämförelsesajten Pricerunner. Konsumenter som handlat på NordicFeel har gett ett snittbetyg på 4,7 av 5 möjliga. Betygen sätts utifrån 16 olika parametrar.

– Vi är på en ny resa där NordicFeel satsar mer på kundupplevelsen, fantastiska skönhetstjänster och ett bredare premiumsortiment. Denna utmärkelse är ett gott bevis att våra kunder fortsatt ser NordicFeel som en destination för skönhet, samt att starten av vår nya strategi ger resultat. Vi är mycket glada och stolta att för sjunde året i rad få konsumenternas förtroende! Med över 19 000 skönhetsprodukter och 850 000 kunder som handlar hos oss, är vi en av de största aktörerna i skönhetsbranschen i Norden, säger NordicFeels VD Tobias Mattsson.

Tack för ert förtroende!

Med vänliga hälsningar,