Bianca Ingrosso med parfymen Lei di Sera

Bianca Ingrosso lanserar ny parfym tillsammans med NordicFeel

Den 12 september lanserar Bianca Ingrosso sin andra parfym Lei di Sera tillsammans med NordicFeel. I våras släpptes den första doften Lei som blev en stor succé och sålde slut redan efter tre dagar.

Lei di Sera är Bianca Ingrossos andra doft skapad tillsammans med NordicFeel. Efter att den första parfymen Lei sålde slut efter tre dagar har Biancas följare och NordicFeels kunder efterfrågat en uppföljare. Därför skapades den nya parfymen Lei di Sera som lanseras den 12 september kl. 19.00.

– Det känns superkul att få göra en andra parfym tillsammans med NordicFeel. Den här gången ville jag göra härlig kvällsdoft som är intensiv och kryddig, säger Bianca.

Lei di Sera betyder ”hon på natten” och är en lite tyngre parfym som passar för kvällsbruk. Doften kommer som en limited edition i EdP 50 ml och innehåller toppnoter av apelsin och mandarin. Den har ett blommigt hjärta av gardenia, jasmin och honung som kombineras med basnoter från karamell och lakrits.

– Vi är väldigt stolta över att kunna presentera ytterligare en parfym tillsammans med Bianca. Lei, den första doften sålde slut extremt snabbt och vi hade aldrig förväntat oss den enorma responsen. Därför såg vi till att skapa uppföljaren Lei di Sera, både för dem som redan har den första parfymen men också för dem som inte hann få tag på den, säger Jonna Gustafsson, Influencer Marketing Manager, på NordicFeel.

Lei di Sera EdP 50 ml lanseras den 12 september kl 19.00 och kommer i begränsat antal. Pris: 599 kr.

NordicFeel bedriver idag e-handel inom skönhetsprodukter och är verksamt i Sverige, Norge, Finland och Danmark. NordicFeel erbjuder ett brett sortiment från både välkända och klassiska varumärken som till exempel Hugo Boss, Redken, Maria Nila och Clarins. I dagsläget finns det cirka 18 000 produkter från mer än 400 varumärken, vilket gör dem till en av nordens största skönhetsbutiker på nätet.

NordicFeel har belönats med priset Årets e-handlare 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 samt 2017 inom kategorin Skönhet.