Nordic PM söker Uthyrare

Nordic PM söker Uthyrare

Nordic PM söker just nu en uthyrare av kommersiella lokaler till vårt dynamiska uthyrningsteam.

Arbetsbeskrivning

Den person vi söker till tjänsten som uthyrare av lokaler kommer att vara en viktig del av Nordic PM:s uthyrningsavdelning. Förutom traditionella arbetsuppgifter för en uthyrare, som att genomföra visningar, offerera kunder och vara uppdragsgivarens representant i fastigheten, så ingår i arbetsuppgifterna även att förhandla hyresvillkor, skriva hyresavtal, samt att administrera annonser och kundkontakter via CRM-systemet Capifast. Uthyraren tar också ansvar för att utföra visst analysarbete och att lägga marknadsplaner.

Uthyrningsavdelningen arbetar i nära samarbete med fastighetsförvaltningen i en dynamisk och gränsöverskridande organisation och uthyraren ska därför vara prestigelös och serviceinriktad. Vi värdesätter engagemang högt på Nordic PM och uthyraren kommer att självständigt ansvara för och driva uthyrningarna genom att hitta potentiella hyresgäster, identifiera deras behov och finna den mest effektiva lokalen.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du som söker har:

• Flera års erfarenhet av liknande arbete

• Tidigare erfarenhet av fastighetsförvaltning

Och att du är:

• Affärsinriktad

• Serviceinriktad

• Engagerad

• Kommunikativ

• Social

• Kreativ

• Självständig

Utvecklingspotentialen i vår organisation är mycket hög och vi tror att det kan vara viktigare att vi får tag i rätt person, än den som har mycket erfarenhet.

Stämmer detta in på dig är du varmt välkommen med din ansökan.

Jeanette Öhrn, huvudansvarig för lokaluthyrning på Nordic PM:
E-post: jeanette.ohrn@nordicpm.se

Anställningens omfattning

Omfattning: Heltid

Tillträde: Omgående, eller efter överenskommelse.

Ansök senast: 2014-02-07. Urval sker löpande.

Lön

Löneform: Månadslön, med möjlighet till provision.