Nordic PM rekryterar uthyrare

Nordic PM rekryterar uthyrare

Marie Ridell har anställts som uthyrare på Nordic PM med ansvar för uthyrningen av de kommersiella lokalerna i södra Stockholm.

Nordic PM förstärker sin uthyrningsorganisation genom att rekrytera Marie Ridell, som närmast kommer från en anställning på uthyrningsavdelningen hos Newsec AM. Marie börjar sin anställning hos Nordic PM i januari nästa år.

Marie kommer hos Nordic PM att ha ansvar för uthyrningen av lokaler åt flera av företagets större uppdragsgivare, främst i Globen City, Hammarby Sjöstad, Haninge och Södertälje. Hon kommer även att förstärka uthyrningsorganisationen i Uppsala, där Nordic PM numera förvaltar ca 75 000 kvm kommersiella lokaler.

- Vi är mycket glada över att ha lyckats knyta Marie till oss och ser fram emot att ha med henne i vårt team och därmed stärka vårt utbud av uthyrningstjänster till fastighetssektorn. Marie har ett stort kontaktnät och kommer att tillföra mycket värdefull kompetens genom sin breda erfarenhet av uthyrningsarbete, säger Nordic PM:s vVD och uthyrningschef Jeanette Öhrn.

- Det var smickrande att få frågan om jag ville komma till Nordic PM, då jag imponerats över hur framgångsrikt de byggt upp sin uthyrningsorganisation. Jag ser verkligen fram emot att vara en del av denna och att bidra till att driva utvecklingen ytterligare framåt, säger Marie Ridell.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Jeanette Ohrn, vVD Nordic PM AB
E-post: jeanette.ohrn@nordicpm.se

Vi på Nordic PM är fastighetskonsulter som förvaltar och förädlar fastigheter som om de vore våra egna. Verksamheten är förlagd till Stockholmsområdet, Södertälje, Uppsala och Västerås och är i huvudsak uppdelad i de fyra affärsområdena fastighetsförvaltning, lokaluthyrning, fastighetsutveckling och transaktioner. Vårt huvudkontor finns i Globen City, där vi även ansvarar för fastighetsförvaltning och uthyrning av de kommersiella lokalerna.