Masterclass 2019 - Skills and relations

Förra årets succé är tillbaka. MasterClass 2019 – Skills and Relations och vi kommer i år att får höra spännande föreläsningar och få workshop för några av de största namnen i sin bransch, bland annat Lars Wallin, Hank Hardigan och Jessy Heuvelink.

Årets MasterClass innehåller inspirerande och motiverande föreläsningar och workshops. Så detta är ett unikt tillfälle att inte bara få kunskap och idéer utan även att knyta nya kontakter med likasinnade oavsett var i ens karriär man är. I år har vi föreläsningar och workshops av bland annat Lars Wallin, Hank Hardigan från Reeboks future team och Jessy Heuvelink. De kommer att föreläsa om deras livsresa och hur de förverkligade sina drömmar och visioner. I våra workshops som i år är exklusiva för våra studenter kommer ni nära inpå dessa föreläsare och få konkreta tips direkt av dem. I mån av tomma platser så kommer vi att släppa biljetter till våra föreläsningar till extern publik. Håll utkik på vår hemsida och på våra sociala medier om detta.

Det handlar om relationer! …och kunskap.

Läs mer om årets Masterclass och dess program på http://nordiskatextilakademin.se/masterclass/masterclass-2019/

Vill du veta mer?

info@nordiskatextilakademin.se