Vill du bli en del av Norditeks eftermarknadsavdelning

Vi söker dig som är en driven, flexibel och serviceinriktad person. Du tycker om att arbeta självständigt och kommer att få ett bra stöd från dina kollegor. Förekommande arbetsuppgifter är: att hålla ordning på reservdelslagret, inkommande samt utgående leveranser, reparation av maskiner för uthyrning och kontakt med både leverantörer och kunder. Den ena dagen liknar inte den andra vilket gör att du behöver ha en helhetsbild med rätt fokus.

Din profil Det är viktigt att du är tekniskt intresserad och behärskar engelska flytande i tal/ skrift. Meriterande är att du kan läsa ett el/ hydraul schema även kunskaper inom det tyska språket är önskvärt. Här har du chansen att utvecklas i ett marknadsledande företag som växer på den svenska marknaden med huvudkontoret i Sävar.

Är du en relationsdriven person vars drivkraft är nyfikenhet och vill göra skillnad för både kunder och miljön? Går du igång på nära samarbete med kunder och leverantörer samt uppskattar bra internt stöd från dina kollegor? Då är du den person vi söker. Välkommen in med din ansökan!

Övrig information Det här är en rekrytering som Konsultia utför på uppdrag av Norditek. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef: Emma Näsholm 072-517 26 80, emma@konsultia.se

Sista ansökningsdag: 17 mars Urval och intervjuer sker löpande under annonseringstiden vilket gör att vi rekommenderar dig att söka direkt. Vald kandidat kommer anställas av kundföretaget, tillträde enligt överenskommelse med kunden.