Reservdelar i tid med Norditek Telematik

Med Norditek Telematik får ni kontroll över drifttimmarna på era maskiner. Ni skapar själva rapporter som man väljer ur menyn. Som exempel på en rapport kan man se när maskinen startades för dagen, hur många timmar den har varit i drift och när den stoppades för dagen.

Väljer ni att låta Norditek sköta servicen på maskinen så kan de oplanerade stoppen reduceras. Genom att minska stilleståndstid bidrar Norditek Telematik till att minska bränslekostnader samt att spara tid och arbete.

Man kan även se var maskinen befinner sig geografiskt. Här kan man också lägga in ett begränsningsområde för maskinen. Rör sig maskinen utanför området skickas då ett meddelande till berörda.

Du begränsas varken av tid, plats eller enhet för att få åtkomst till systemet. Du kan när som helst och var som helst nå systemet med vilken enhet som helst från stationär till bärbar dator, smartphone och surfplatta.