Premiär för Lagerhaus nya butikskoncept i Nordstan 12 juni

Premiär för Lagerhaus nya butikskoncept i Nordstan 12 juni

Med ökad efterfrågan från den internationella marknaden har Lagerhaus nu tagit fram ett nytt butikskoncept vars syfte är att stärka varumärkets identitet och ge kunden en starkare shoppingupplevelse.
Det nya skalbara butikskonceptet presenteras för allmänheten torsdagen den 12/6 i den helt ombyggda butiken i Nordstan, Göteborg. -Under öppningshelgen bjuder vi in till kalas och besökarna får ta del av fina erbjudanden och sociala aktiviteter. Vi hoppas att den nya butiken får alla kunder att känna Lagerhaus identitet, färgglada produkter, egendesignade mönster, kvalitet och funktion till ett lågt pris, säger Johanna Cargioli, Koncept- och Marknadsansvarig på Lagerhaus Butiken slår upp portarna för allmänheten kl. 10.00 torsdagen den 12/6 2014.

Lagerhaus affärsidé, att sälja designade accessoarer för hemmet till låga priser, har sedan öppningen av den första butiken 1996 visat sig vara ett lyckat koncept. Idag har inredningskedjan 33 butiker i Sverige, 14 butiker i Japan samt en växande e-handel.