Göteborgs största höstmode i Nordstan 23-25 september

Pressmeddelande   •   Sep 20, 2016 08:08 CEST

Höstens största modevisning i Göteborg, tillhör tveklöst Nordstan. Mellan den 23 och 25 september bjuds det på tio höstsprakande visningar. Butikerna presenterar starka varumärken och erbjuder besökarna gnistrande inspiration till den nya höstgarderoben.
Modevisningen sker i samverkan med produktionsbolaget Stockholm Attract, vana arrangörer av stora modevisningar. Arrangemanget på Nordstan blir en storslagen show med påkostat ljud och ljus samt fräck grafik på stora skärmar. Tillsammans med modeller från Scandinavian Models och Nordstans breda modeutbud bjuds det på modeupplevelse i världsklass.

– Vi räknar med mycket folk och mycket inspiration för våra besökare, säger Ulrika Carlsson VD Nordstan.

Medverkande butiker:
Åhléns City och följande varumärken: J. Lindeberg - SamsoeØSamsoe - Rodebjer Eton - Tiger - NN07 - Wera
D.O. Design Only , Boomerang , MQ , Lindex, Twilfit, Intersport
Synsam, Missäy, Cassels, Synsam, Nordstans Guld

Hår: Kevin Murphy
Make up: Åhléns City, Linda Mehrens MAKEUP ACADEMY
Partners: Stockholm Attract, Scandinavian Models, Restaurang HAK,Scandic Europa

Visningstider:
Fredag: 12.00, 14.00, 16.00, 18.00
Lördag: 12.00, 14.00, 16.00
Söndag: 12.00, 14.00, 16.00
För mer information kontakta:
Ulrika Carlsson, VD Nordstan
Mail: ulrika.carlsson@nordstan.se

Nordstan är Sveriges ledande affärscentrum med 35 miljoner besökare på 70 000 kvm handel och en omsättning på 4,4 miljarder kronor inklusive moms per år.

Kommentarer (0)

Kommentera