Nordstan huvudpartner för Mix Megapols jultävling Jul-Akuten

Nordstan huvudpartner för Mix Megapols jultävling Jul-Akuten

Morrongänget och Mix Megapol vill ge alla en härligare jul! Med Nordstan som huvudpartner och tävlingen Jul-Akuten ska de under december uppfylla så många julönskningar som möjligt. Hälften av de totalt 30 vinsterna består nämligen av "Nordstans Presentkort".

Med start den 3 december ska en patrull varje dag åka runt och lindra stress, ensamhet och akut jultrötthet. Lyssnarna uppmanas av programledarna, och i promo-spotar, att skicka in sina önskelistor via mixmegapol.se.
Två gånger per dag, morgon och eftermiddag, drar programledarna en önskelista ur säcken sedan åker Mix Megapol ut till den glada vinnaren överlämnar julklappen live i radio. Allt filmas och postas i sociala medier.

Behöver du eller din moster kanske en 4 meter hög julgran, en luciakrona, ett fotbad eller julmat för hela släkten? Önskar sig ditt barnbarn ett Playstation som du inte har råd att köpa eller skulle pappa må bättre av en bok om mindfullness? Vem vill du ge en härligare jul? Hör av dig på www.mixmegapol.se så hjälps vi åt att göra december ännu bättre! Ingen önskan är för svår för Mix Megapol och Jul-Akuten.”

För mer information kontakta:

Anna Spolander

Programchef | Redaktör Mix Megapol Göteborg Bauer Media AB