Ny butik till Nordstan – Change Lingerie

Ny butik till Nordstan – Change Lingerie

Change Lingerie är det danska varumärket med bästa möjliga liaison mellan design, funktion och pris. De erbjuder ett komplett lyxigt och trendigt sortiment underkläder, badkläder, nattkläder, strumpbyxor och accessoarer.

Med mottot att alla kvinnor ska hitta en perfekt sittande BH, har Change Lingerie hunnit bli ett internationellt märke med butiker världen över. I Augusti öppnar de i Nordstan.

-Vi är mycket positiva till att kunna erbjuda våra besökare ett brett sortiment inom underkläder och välkomnar Change Lingerie till Nordstan, säger Ulrika Carlsson VD Nordstan.

Det som utmärker Change Lingerie mest är butikens omfattande storlekssortiment som är unikt och sträcker sig från A-K.

-Change har sedan starten älskat att erbjuda kvinnor underkläder i hög kvalitet i alla storlekar. Vår kombination av design, pris och förstaklasservice har tilltalat målgruppen sedan starten. Vi ser fram emot att nu erbjuda göteborgarna ytterligare en shoppingupplevelse med personlig service, säger Claus Walther Jensen, VD för Change Lingerie.

Sedan företaget bildades 1995 har de hunnit öppna över 200 butiker i 15 länder. Butiken som kommer finnas på entréplan i Femman, är den sjuttonde i Sverige.

För mer information vänligen kontakta:

Ulrika Carlsson, VD Nordstan

E-post: ulrika.carlsson@nordstan.se