Dr. Ying Liu, new Head of AI at Norna.

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2018 09:00 CET

Ying Liu will be responsible for the AI startup company Norna´s AI department as Senior AI Developer from December 1st.

He holds a double PhD from, among others, Royal Institute of Technology (KTH). Dr. Liu comes from a research assignment, where he developed a new generation AI models for climate modeling.

Ying Liu is a fantastic recruitment to Norna’s growing team and his expertise in the field of deep learning will further enable Norna as world leading in the field of deep personalization, says Christer Norström, CTO at Norna.

Norna är ett renodlat AI-bolag med huvudkontor i Stockholm, Sverige. Bolaget bildades som en respons på den digitala transformationen och strävar efter att ge konsumenter makten över sin egna digitala upplevelse. Norna utvecklar djupa neurala nätverk för att utifrån enorma mängder data kunna detektera och efterlikna mänskliga mönster och beteenden

Kommentarer (0)

Kommentera