Significant Bit släpper sin första produktlösning: Media Booth!

Under Bråvalla Festival i år kunde man för första gången testa på Media Booth i Norrköpings kommuns gula spårvagn, mitt ute bland 52.000 besökare. Fotobåset blev en riktig besöksmagnet med glada festivalbesökare i Bråvallamyllret som köade för att få sitt egna fotominne från festivalen.

Media Booth är den perfekta produkten för att lämna avtryck hos besökarna och gör att de både minns upplevelsen och får foto- och filmmaterial som minne. Ett modernt och högst anpassningsbart fotobås som garanterat engagerar. Ett komplett fotobås för mässor, evenemang och fester!

Significant Bit är ett digitalt produktionsbolag med hög teknisk kompetens och inriktar sig främst på webbsystem, applikationer och digitala installationer. Företaget producerar digitala lösningar för både nationella och internationella bolag och även regionala storbolag som Kolmårdens djurpark, L E Lundbergs och Stadium.

- Vi bygger skräddarsydda lösningar för att passa våra kunders specifika önskemål, vi har länge gått i tankarna att ta fram en generell produktlösning. När vi kom på att vi skulle bygga Media Booth så kändes det som ett passande tillfälle att göra just en paketlösning för denna installation, säger Johan André, delägare.

Significant Bit brinner för att hitta digitala lösningar på problem, men framförallt gillar vi att göra det svåra enkelt. Vi kodar allt du behöver och ser oss själva som en personlig problemlösarbyrå.

www.significantbit.se

Significant Bit