The Shrunks vilopläd nominerad till årets nyhet på Barn & Baby 2013!

The Shrunks vilopläd kombinerar en skön madrass, en mjuk fleecefilt och kudde - i en och samma produkt. Pläden gör barns vila trygg och rofylld var de än är. Den är lätt att ta med och tar bara 40 sekunder att blåsa upp. The Shrunks vilopläd har nu nominerats till årets nyhet på Barn & Baby 2013.

-        Vi är glada över nomineringen, men inte helt överraskade. Vilopläden är ”allt-i-ett” och man slipper packa ner och släpa på kuddar, madrasser och filtar. Att barnen dessutom vilar tryggt och gott även på förskolan, picknicken, resan eller hos mormor och morfar - helt ovärderligt! säger Linn Colliander Rundberg från Norrö, som nu lanserar the Shrunks i Sverige och Finland.

The Shrunks vilopläd är tillverkad i ofarliga material och är säkerhetscertifierad (BPA-säker, ftalat-säker samt bly-säker). Som uppblåst är den 2 cm tjock och blir en effektiv barriär mot kalla golv och lägger till ett extra lager för ultimat komfort. Den levereras med en snygg och praktisk förvaringspåse.

-        Barnen blåser själva enkelt upp vilopläden. Det gör att den blir ”deras egen mysfilt” och snabbt en favorit hos såväl barnen som hos oss vuxna! fortsätter Linn Colliander Rundberg.

Norrö lanserar the Shrunks på Barn & Baby 2013. Utöver vilopläden, som nominerats till årets nyhet, finns en mängd produkter för barns sömn och vila. I sortimentet finns resesängar (inomhus/utomhus), mattor för vila och lek samt accessoarer. Produkterna har hög kvalitet, är säkerhetstestade, lätta att förvara, ta fram/bort och hålla rena. The Shrunks har fått flera internationella utmärkelser och uppmärksammats på Mammabloggkryssningen 2013. Mer om Årets Nyhet www.alltforforaldrar.se/arets-nyhet-2013.

För mer information och pressbilder, kontakta Frida Andersson Jöhnk, frida@norroanywhere.se, 0736-19 01 99

• Barn, ungdom

• vilopläd
  • nap pad
  • årets nyhet 2013
  • barn & baby

Norrö är exklusiv distributör för the Shrunks i Sverige och Finland. De har även e-butiken
www.norroanywhere.se, som säljer utvalda barnprodukter för hemmet och resor. Läs mer om oss och the Shrunks på www.theshrunks.se.

Frida Andersson Jöhnk

Presskontakt VD Affärsutveckling +46736190199