Top Position presenterar ny Digitalavvägare

Top Position presenterar här Sokkia SDL1X Standard Digital Level.  Denna produkt är tänkt som ett lågkostnadsalternativ till den befintliga Sokkia SDL1X. Denna modell behåller den otroliga mätningsprecisionen, men är konstruerad för en manuell finjusteringshantering  och saknar sökaren för autofokus.

Sokkia  SDL1X Standard Digital Level har utformats för att uppnå den högsta är precision vad gäller nivåreglering och höjdmätningar. Den har ett trådlöst system och en innovativ teknik vilket ger en oslagbar produktivitet samtidigt som den eliminerar felfrekvensen under mätningarna. Sokkia SDL1X sätter nivån för det ultimata riktmärket vad gäller digital precision.

Sokkia SDL1X Standard Digital Level kan uppnå en mätprecision med exaktheten av otroliga 0,3 mm när den används med Sokkias original New Super-Invar RAB-kod Staves. Den har även en programvara som stöder mätning av höjdskillnad och kan dataupptagning för följande procedurer: BF, BFFB, BBFF, BFBF, ABF, aBFFB, aFBBF. Mättoleranser kan ställas in för den noggrannhet som krävs för varje tillfälle.

SDL1X Standard finns också med tillval av en Remote Trigger för den ultimata hanteringen.

Nyckelfunktioner

• 0,3 mm precision (ISO17123-2)
  • Tillval av Remote Trigger för en trådlös användning
  • Dubbelaxlad Tilt Sensor