Nu bloggar Notar !

Varmt välkommen till “Notar talar ut”!

För första gången öppnar ett mäklarföretag upp portarna till mäklarvärlden! I dagens samhälle är tid en begränsad vara så självklart vill vi på Notar ge alla en chans att lära känna oss lite bättre.  Ska du köpa bostad eller sälja bostad, vill eller redan jobbar som mäklare eller helt enkelt bara tycker att det är roligt och intressant att följa bostadsmarknaden så vill vi med vår blogg erbjuda dig en personlig känsla på en lokal nivå hur det är att kliva in på ett Notar-kontor.

Via bloggen kan du lära känna våra mäklare och kanske till och med hitta din blivande mäklare helt själv när det är dags att köpa eller sälja en bostad för egen del. Varje vecka kommer olika Notar kontor från Stockholm och Uppsala, via våra 100 mäklare berätta om hur just dem arbetar, nyheter kring specifika bostadsområden, ge dig inspiration via bilder från fina hem vi sålt och egna reflektioner om förändringar på bostadsmarknaden. Vi finns även tillhands för att svara på eventuella frågor och funderingar som alltid oftast uppstår kring en bostadsaffär. Självklart kommer vi även ge en inblick av våra visningar, bostadsvärderingar och viss försäljningsstatistik som kan hjälpa just dig att få göra Ditt livs bästa affär.

Vad vore en bal på slottet sa askungen, vi på Notar säger vad vore en blogglansering utan några riktigt bra erbjudanden och ett roligt tävlingsmoment ! Klicka på länkarna alternativt så hittar du menyn i toppen av bloggen.

Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar och hoppas att du följer, sprider och tävlar i bloggen tillsammans med oss på Notar!

Läs Notars blogg här: http://www.notartalarut.se/