Mäklarfirman Notar tar återigen nya marknadsandelar i Stockholm!

Efter att två varma sommarmånader är över juni och juli 2011, har Notar, fastighetsmäklare i Stockholm och Uppsala ökat sin marknadsandel till 9.5% i Stockholm vilket är en ökning med tre procentenheter sedan maj 2011. Med det kvarstår Notar som en av Stockholms tre största mäklarfirmor. Notar har fullt fokus på att ytterligare öka sina marknadsandelar under Q3 och Q4 2011.

Under det första halvåret 2011 har Notar dessutom ökat upp sin mäklarstyrka med ca 30%. Med snart 20 kontor, två nyöppnade i Huddinge och Uppsala i år och inom kort ett till mäklarkontor på väg kan Notar nu erbjuda kunder, som vill sälja bostad eller köpa bostad i just dessa områden en bredare kunskapsnivå/rådgivning än tidigare.

"Trots en något skakig marknad ser vi stor efterfrågan på våra tjänster och räknar med ett rekordår. Med vår nya blogg, Notar Talar Ut öppnar vi även nu portarna till våra kontor på en personlig nivå för att kunna erbjuda våra kunder och följare en möjlighet att lära känna oss och hur vi arbetar” säger Henrik Rundgren, vice vd på Notar”