Pernilla Ramslöv: "Lojalitet viktigare nu än någonsin"

Pressmeddelande   •   Mar 11, 2019 15:09 CET

Pernilla Ramslöv är grundare och VD för NOX Consulting, Stockholms ledande konsultförmedlare inom IT.  I torsdags blev hon utsedd till Näringslivets mäktigaste entreprenör. I en intervju med Veckans Affärer beskriver hon framgången bakom NOX Consulting, som idag är Sveriges mest snabbväxande IT-konsultbolag.

”Lojalitetsbyggandet är integrerat i vår affärsmodel, och det handlar inte om vad det står i avtalen, utan om vad hjärtat säger.” säger Pernilla. "Ett sätt att bygga lojalitet är att varje konsult som tar uppdrag via oss får ett värdebevis som gör att de kan stötta en lärare, läkare eller ingenjörsstudent i Tanzania via Help to Help" fortsätter hon. Läs hela intervjun med Pernilla här.

Hela listan: Näringslivets 125 mäktigaste kvinnor 2019: Entreprenörerna

NOX är Stockholms ledande konsultförmedlare inom IT. Vi har byggt upp Stockholms starkaste nätverk av IT-kompetens bestående av 5000 seniora konsulter. Vi skiljer oss från den traditionella konsultförmedlaren genom vårt fokus pårelationer, vår förmåga att skapa mervärde för våra kunder och erbjuda ett innovativt community för egenföretagare. Det gör att vi idag har förmånen att få hjälpa 120 kunder med deras olika kompetensbehov. NOX omsätter ca 325 miljoner SEK (ltm) och är ett av de mest snabbväxande bolagen i IT-konsultbranschen.

Kommentarer (0)

Kommentera

Genom att skicka din kommentar accepterar du att dina personuppgifter behandlas i enlighet med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Integritetspolicy</a>.