BEHÄNDIGT, SMART OCH BEKVÄMT – PACKA OCH TA MED EN EASY CAMP DAGSTUR-RYGGSÄCK

Högt värde och smart, praktisk design – Easy Camp-sortimentets pack- och bärlösningar 2017 fyller alla behov. Det skandinaviska friluftsvarumärket har dessutom gjort det ännu enklare att välja, genom att dela in produkterna i tre enkla användningskategorier.

Urban Daysacs I de här smarta, funktionella och prisvärda Easy Camp-ryggsäckarna kombineras samtida stil och funktion med retrokänsla. Slittåliga tyger och ett urval av nya, coola färger kombineras med praktiska funktioner i en rad mångsidiga dagstur-ryggsäckar och bagagealternativ.

Austin är en enkel 20-liters dagstur-ryggsäck med vadderad ryggdel och axelremmar. Den har ett stort huvudfack med innerficka.

Seattle − en 18-liters dagstur-ryggsäck med vadderad ryggdel och axelremmar, stort huvudfack med innerficka, framficka och nätfickor på sidan.

Indianapolis – 28-liters dagstur-ryggsäck i härlig retrostil, med vadderad ryggdel och axelremmar, dubbelt fack med innerficka, två fickor i fram och magnetlås på lockets remmar, för enkel åtkomst.

Sacramento – 24-liters dagstur-ryggsäck i retrostil, med fickor i fram och på sidan

Denver – 30-liters- och 45-liters bagagealternativ som funkar lika bra på gymmet som på weekendresan. Båda har framficka, metallspännen och bekväm axelrem, och finns i färger som matchar Indianapolis och Sacramento.

Active Rucsacs De här smarta och tåliga ryggsäckarna har en rad praktiska funktioner och egenskaper, till exempel ett tekniskt system för ventilation och justering – perfekt för dagsturer, vandringar och resor. De robusta och mångsidiga alternativen som rymmer allt är perfekta för friluftsupplevelser, långresor och familjecamping.

Companion – 10-liters, 20-liters och 30-liters ryggsäckar med ventilerande nätpaneler i ryggen, nätfickor på sidan och design anpassad för sport. 10-litersryggsäcken har en elastisk fästlina, plats för vattenflaska med drickslang samt höft- och bröstremmar, vilket gör ryggsäcken perfekt för actionsporter som terränglöpning. Hög lastbärande förmåga hos 20- och 30-litersmodellerna kombinerat med smarta finesser som stavhållare, regnskydd, kompressionsremmar och extrafickor, gör dem perfekta för långa turer – Companion 30 har ett delat huvudfack för att fördela lasten.

AirGo – tre storlekar (25, 30 och 40 liter) har ventilerad ryggpanel för ökad luftgenomströmning, så att din rygg hålls torr. Alla funktioner är utformade för att fördela lasten och ge enkel åtkomst av utrustningen under längre vandringar.

En Route – 55- och 65-liters modeller med allt som behövs för flerdagarsvandringar. Perfekt passning med justeringssystem i rygg. Fickor och delat huvudfack med kompressionsremmar säkerställer jämn viktfördelning.

Porter – De här 45- och 60-litersryggsäckarna rymmer allt och är gjorda av ett vattenavvisande PVC-material med förstärkt botten, för att klara alla prövningar. Bärhandtag, axelrem och sidohandtag ger massor av alternativ för att bära och flytta bagaget. Hällor och invändiga fickor ger lättåtkomlig förvaring av mindre saker.

Kids sacs Bekväm och praktisk förvaring är utgångspunkten för de nya Easy Camp-ryggsäckarna till barnen, så att de kan ha skoj på resan genom att bära sina egna saker och mellanmål. Varianterna Cub och Scout har vadderade ryggpaneler och axelremmar för bekvämt bärande, och stora huvudfack samt lättåtkomliga framfack för enkel åtkomst till sakerna. Snygga detaljer och moderna färger gör ryggsäckarna till en succé i stan och på utflykten.

Cub – 13-liters barnryggsäck med stort huvudfack och innerficka, framficka och reflexband för högre säkerhet.

Scout – 20-liters barnryggsäck är försedd med kompressionsremmar, nätfickor på sidan, ficka i locket och bröstrem för strapatsrik användning.

För mer information om Easy Camp-sortimenten Urban Daysacs, Active Rucsacs och Kids Sacs, och för information om närmaste återförsäljare, besök easycamp.com

De högupplösta bilder som ska användas med detta pressmeddelande kan laddas ner från Dropbox med hjälp av följande länk: http://bit.ly/2cpo3TQ Det vanliga copyright-meddelandet för Oase Outdoors ApS gäller.

Easy Camp är ett registrerat varumärke.

Rek. pris: Austin/Seattle DKK 169,95; Indianapolis DKK 379,95; Sacramento DKK 349,95; Denver 30 DKK 249,95; Denver 45 DKK 299,95; Companion 10 DKK 299,95; Companion 20 DKK 349,95; Companion 30 DKK 399,95; AirGo 25 DKK 449,95; AirGo 30 DKK 499,95; AirGo 40 DKK 599,95; En Route 55 DKK 749,95; En Route 65 DKK 849,95; Porter 45 DKK 449,95; Porter 60 DKK 499,95; Cub DKK 169,95; Scout DKK 249,95

Webbplats för varumärket easycamp.com