Hero Blender 1400W – The perfect crush

OBH Nordicas nya lansering Hero Blender krossar allt motstånd! Oavsett om det är för göra en snabb smoothie till frukost, blanda proteinshake till träningspasset, mixa is till en härlig drink eller laga en god, slät och mustig höstsoppa till familjen så är blendern det självklara redskapet. Att mixa frukt och grönt för tillförsel av snabb, god och nyttig energi har aldrig varit hetare, hälsotrenden är här för att stanna!

”Med en motor på hela 1400 watt, 6 specialställda knivar och härdade glaskanna hanterar Hero blender allt från iskuberna till den heta soppan. Den har tre förinställda program, och med den steglösa kontrollen finfördelar du precis efter egen smak. Och vi är så säkra på den överlägsna kvaliteten att vi ger dig 10 års motorgaranti” säger Alexandre Dicaro, Product Manager Food Preparation, OBH Nordica.

PRODUKT
6700 OBH Nordica Hero blender
SPECIFIKATIONER
• 1400 W motor
• Suverän iskrossfunktion
• Temperaturtålig glaskanna
• 6 specialställda knivar
• 3 förinställda program
• Steglös hastighetskontroll
• 10 års motorgaranti
• Rek pris 1499 kr

Presskontakt: För mer information och bilder kontakta Alexandre DiCaro, Product Manager Food Preparation. Telefon: 070-384 36 32, e-post: adicaro@tefal.com

• Livsstil

• obh nordica
  • laga mat
  • blender
  • hero blender

OBH Nordica tar fram hushållsprodukter med tilltalande design och smarta lösningar. Företaget har idag en marknadsledande position i Norden och omsätter 900 miljoner kronor, varav 420 miljoner kronor i Sverige. Antalet anställda uppgår till 150 personer.

Sedan 2015 ingår OBH Nordica i Groupe SEB, ett världsledande företag inom hushållsproduktsbranschen med över 26,000 anställda i 150 länder. Groupe SEB har sitt huvudkontor i Frankrike och har anor sedan 1857.

OBH Nordica har starka rötter i norden och började som två bolag: Danska OBH som grundades 1985 och Svenska Nordica som grundades 1959. År 2002 skedde sammanslagningen av OBH Nordica. Idag finns lokala kontor i Sverige, Danmark, Norge och Finland.

För mer information, besök www.obhnordica.se