Gratis för annonsörer när 80 kommuner samarbetar med Objektvision.se

Objektvision, Sveriges största digitala marknadsplats för lediga lokaler och kommersiella fastigheter, har nu skrivit samarbetsavtal med 80 kommuner. Det innebär att annonser för lediga lokaler syns både på Objektvision.se och på respektive kommunwebbplats. Och för den som annonserar blir det gratis.

På Objektvision.se annonserar fastighetsförmedlare och företag lediga lokaler och kommersiella fastigheter. För dem som tillhör en kommun som har skrivit avtal med Objektvision blir annonseringen kostnadsfri, och man når samtidigt ännu bredare med sin annons.

- När lokalannonserna är synliga både hos oss och på kommunernas egna webbplatser, når de fler som är intresserade av nya lokaler och fastigheter, säger Marianne Olseryd Engqvist, VD för Objektvision. Att det är gratis är förstås bra för annonsörerna, som inte sällan är småföretagare ute i landet.

Flest lokaler annonseras ut i Stockholms-området, men även i Helsingborg och Linköping kan man hitta många lediga lokaler just nu. Den 80:e kommunen att skriva avtal med Objektvision är Gävle. Där har man samarbetsavtal med Objektvision sedan i höstas, och i kommunen finns totalt 88 lediga lokaler i slutet av november 2009.

Marianne Olseryd Engqvist, VD för Objektvision
Tel: 070-517 26 56, e-post: marianne.olseryd@objektvision.se