Nu blir det enklare att hitta lediga lokaler i MalmöLundregionen

MalmöLundregionen lanserar Objektvisions regionstjänst för företag som söker lediga lokaler, fastigheter till salu eller markobjekt. Syftet är att underlätta för både nyetableringar och växande företag och därmed bidra till en gynnsam näringslivsutveckling i hela MalmöLundregionen.

För många företag är rätt lokal till rätt pris helt avgörande för en expansion och möjligheten att nyanställa. Därför kan en fungerande marknad för kommersiella lokaler vara en motor som skapar fler arbetstillfällen. MalmöLundregionen har en roll som tillväxtmotor i södra Sverige med många arbetstillfällen, globala huvudkontor och en stadigt växande befolkning. Kommunerna i regionen arbetar med att synliggöra alla kommuners företagare och det samlade näringslivets bidrag till samhället. Genom en integrering av Objektvision hoppas regionen nu kunna underlätta för både nyetableringar och växande företag som söker nya lokaler, mark eller kommersiella fastigheter.

Fastighetsmarknaden på MalmöLundregionens webbplats drivs i samarbete med Objektvision, Sveriges största marknadsplats för lediga lokaler, mark och fastigheter till salu. Samarbetet påbörjas den 1 juli 2017 och lösningen finns att se här:MalmöLundregionen

Kontakt:

Jimmy Balmain Lehtinen, Projektledare, Objektvision.se