Årets Martech rapport är här!

För andra året i rad! Vi är så stolta och glada över att äntligen presentera årets Martech rapport

Vill du veta vad som formar framtidens kundupplevelse? Och ta del av svenska marknadschefers syn på marknadsföringsteknologi? Då ska du beställa ditt exemplar av årets Martech rapport "The march of Martech shows no signs of slowing down". Här får du ta del av marknadschefens utmaningar, prioriteringar, lärdomar och hur investeringarna i Martech utvecklat deras kundinteraktioner. Några nyckelfaktorer för att lyckas är att få med sig ledningen och förändra arbetssättet. Hur gör man för att få det att hända och hur gör de företag som lyckas? Rapporten beskriver också hur införandet av nya regulatoriska krav såsom GDPR påverkar marknadschefens vardag.

Rapporten är skriven på engelska och är ett samarbete mellan Odyssey, Wiraya, Swedma och CMO goes TECH.

• cmo
  • marketing
  • transformativemarketing
  • techstack
  • odyssey
  • trends
  • trends2019
  • themartechreport2019
  • martech

Odyssey is a Market Research and Martech Management Consultancy combining Market Science, Data Science and Process Management. We help our clients fuse customer and market data, integrate marketing models and align their marketing organization.

We want to help our clients fully translate the potential of digitization and capitalize on investments made in technical solutions. We have the knowledge to create, analyze and translate customer insights into activities that both create value for our clients business and their end customers. We work throughout the whole process from insight into strategy and implementation - always based on brand, always in relevant channels where our clients customers are and always focusing on long-term and profitable relationships.

Our solution to processing data increase efficiencies and creates a holistic customer- and market ecosystem serving as a foundation for optimizing omnichannel customer journeys to drive both short- and long-term market success.

We have assembled a unique mix of expertise from the fields of Market Research, Business Intelligence, Marketing, Business Development, Management, Technology & Data Science.

We build our integrations on Qogai, a proprietary integrated analytics/marketing engine, designed for data fusion and based on IBM technology.

Michael Jäderlind

Presskontakt CEO +46 708 49 21 19