Helhetslösning från OEM Electronics hjälpte TylöHelo

Nyhet   •   Aug 15, 2019 10:24 CEST

Tack vare bredden på leverantörer och produkter kan vi på OEM Electronics förse bastutillverkaren TylöHelo med flera olika komponenter till deras bastuaggregat.

När TylöHelo utvecklade sitt bastuaggregat Sense Sport Combi ställdes man inför en klurig utmaning. Dels behövde man samla mycket elektronik på en liten yta, och dessutom behövde man hitta komponenter som klarade extrem hetta. Lösningen på TylöHelos problem var OEM Electronics och vår möjlighet att presentera en komplett helhetslösning.

Tack vare vår bredd av leverantörer och produkter kan vi förse TylöHelo med en rad olika komponenter till deras aggregat. Utöver timer, överhettningsskydd och termostater levererar vi även designade indikeringslampor och brytare. Alla komponenter är dessutom anpassade efter kundens unika önskemål.

Hela texten om vårt samarbete med TylöHelo finns att läsa på vår hemsida

Välkommen att kontakta oss på OEM Electronics för att ta reda på vilka lösningar som passar just dina unika behov!

Kommentarer (0)

Kommentera