Helhetslösning med fokus på användarvänlighet och design.

Nyhet   •   Aug 28, 2019 11:15 CEST

Till den läsaren i Bravidas nya passersystem levererar vi på OEM Electronics både knappsats och displayglas.

Vi på OEM Electronics hjälper våra kunder genom hela kedjan; från behov till färdig produkt. Långvariga relationer med leverantörer och produktutvecklare hjälper oss att hitta rätt komponenter för olika typer av behov. Dessutom tillför vår tekniska och produktspecifika kompetens ett mervärde i framtagningen av nya produkter.

Vårt samarbete med företaget Bravida är ett tydligt exempel på just detta.Till den färdiga läsaren i Bravidas nya passersystem levererar vi på OEM Electronics både knappsats och displayglas, och under hela utvecklingsprocessen fungerade vi även som ett viktigt bollplank. Slutresultatet blev en användarvänlig produkt med snygg design, tillsammans med en stolt och nöjd kund.

På vår hemsida kan du läsa mer om projektet. Här hittar du även kontaktuppgifter till säljare och produktansvariga, samt exempel på fler kundcase.

Välkommen att kontakta oss!

Kommentarer (0)

Kommentera