Kampanj: Spara både plats och pengar med Comat Releco

Kampanj: Spara både plats och pengar med Comat Releco

Efter att OEM Automatic länge varit marknadsledande i Sverige på traditionella industrireläer tillsammans med deras tillverkare Comat Releco, fokuseras det nu lite extra på de smala plintreläerna från Comat Releco med ett specialerbjudande du inte vill missa.

Med ett byggmått på endast 6,2 mm erbjuds platsbesparande CRINT-1x plintreläer anpassade för att sitta som exempelvis ett mellanrelä för PLC:er eller andra kontrollsystem. OEM Automatic har ett brett urval av plintreläer i serien CRINT med LED-indikering som standard, byglingsbryggor som tillval och spolspänningar från 12-240 V AC/DC. Anslutnings-alternativen finns med skruv eller fjäderanslutning.

Under 2 månader har OEM Automatic ett specialerbjudande med ett fast pris på modellen CRINT-C111/UC24V vid beställning av 10-pack alternativt 100-pack. Erbjudandet gäller under perioden 1/3 till 30/4 2019. Köp plintreläet enkelt i vår e-handel (se nedan) eller ring oss så hjälper vi dig.

• Spolspänning: 24 V AC/DC
  • Kontakttyp: 1 Växlande
  • Kontaktmaterial: AgSnO2
  • Brytförmåga: 6 A, 250 V AC-1/6 A, 30 V DC-1

NU ENDAST:

390 kr för 10 pack*

3500 kr för 100-pack*

* Reläerna säljs endast i obrutna förpackningar, de kan alltså ej köpas styckvis till detta priserbjudande. Vid köp av styckvis gäller ordinarie pris. Kampanjen gäller fram till 30 april 2019.

Läs mer på oemautomatic.se