Offerta.se inleder samarbete med Fastighetstidningen

Tjänsteförmedlaren Offerta.se inleder ett samarbete med Fastighetstidningen. Målsättningen är att få fastighetsägare att använda Offerta.se för upphandlingar av tjänster. Samarbetet sker både genom annonsering i tryckta tidningen och på Fastighetstidningen.se.

"Vi vill få fastighetsägare att se Offerta.se som det självklara valet när de behöver upphandla t.ex. stambyte, trapphusstädning eller hjälp med bokföringen. Vår tjänst är gratis och sparar enormt mycket tid för den som vill få in bra offerter snabbt." säger Jens Nilsson, VD på Offerta.se

"Fastighetstidningen har en extremt relevant målgrupp i sammanhanget. Fastighetstidningen har en upplaga på 19 800 exemplar och når privata fastighetsägare och bostadsrättsföreningar som tillsammans äger och förvaltar 45 000 fastigheter samt åtta av tio kommersiella lokaler. Våra läsare gör ofta stora upphandlingar som borde intressera de leverantörerer som är anslutna till Offerta.se." säger Simon Knudsen, försäljningschef för Fastighetstidningen.

"Vi har annonserat i Fastighetstidningen genom åren, men nu är det dags att ta samarbetet till en ny nivå. Vi har redan märkt att vi får in stora och bra förfrågningar via Fastighetstidningen.se. Självklart är vi nöjda med att erbjuda våra anslutna företag en förstärkt ström av de riktigt stora jobben." säger John Eriksson, marknadschef på Offerta.se

Så fungerar Offerta.se

Du som vill upphandla en tjänst kan lämna en förfrågan gratis på http://www.offerta.se. Välj typ av tjänst du vill ha hjälp med och i vilket område, t.ex., stambyte i Göteborg, trapphusstädning i Stockholm eller revision i Malmö. Offerta.se förmedlar förfrågan till sina över 10 000 anslutna tjänsteföretag som svarar på de jobb som de vill ha.

Läs mer om hur du använder Offerta.se här

Läs mer om hur du ansluter dig till Offerta.se som företagare här