Nytt samarbetsavtal mellan One Academy och KeyMan

Idag har OneAcademy och KeyMan etablerat ett nytt samarbete som kommer att ge nya möjligheter till uppdrag och arbete för konsulter och examinerade studenter inom inköp, upphandling och supply chain.

Ann Bertling, Verksamhetsansvarig på OneAcademy, och Mats Mårtensson, VD på KeyMan, ser väldigt ljust på framtiden. ”Vi är mycket glada över detta samarbetsavtal".

"Vi ser fram emot att kunna hjälpa till och bidra med nya karriärmöjligheter för OneAcademys duktiga studenter samt fortsätta leverera spännande konsultuppdrag både i den offentliga och den privata sektorn. Samarbetet ger oss en bred plattform där vi nu kan erbjuda en kvalificerad utbildning, konsulter och rekryteringstjänster inom inköp, upphandling och supply chain” – säger Mats Mårtensson.

• Vuxenutbildning

• Malmö

One Academy är ett värderingsstyrt bolag som arbetar inom inköp, upphandling och supply chain där vårt fokus är kompetensutveckling, rekrytering och en konsultverksamhet. Vi är idag Sveriges största YH-utbildare inom Strategiskt inköp och upphandling som bedrivs i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi kompetensutvecklar kommande inköpare och upphandlare men vi arbetar även med anpassad kompetensutveckling för dig som vill bygga ditt CV, komma vidare i karriären eller helt enkelt vill fylla på i din befintliga verktygslåda.

Rosanna Bertling

Presskontakt Marknadsansvarig Sverige 0733877177