ONE Nordic har de senaste månaderna vunnit flertalet fleråriga mångmiljonavtal inom belysningsområdet

Nyhet -

Stockholms Stad har gett ONE Nordic ett förnyat förtroende att i än större omfattning än tidigare underhålla utomhusbelysningen i Stockholms innerstad. Trafikverket har gett oss i uppdrag att sköta väg- och gatubelysning i Norrbotten, Västerbotten, Södermanlands län, södra Östergötland och i västra Skåneregionen. Karlskrona kommun har förlängt sitt tidigare underhållsavtal med ONE Nordic, med byte till LED-armatur som tillägg. Göteborgs stad har som tillägg till ett tidigare tecknat underhållsavtal på Hisingen tilldelat ONE Nordic flera projekt inom armatur- och kabelbyten samt ombyggnationer av ett flertal gatubelysningsanläggningar.

Med över 40 års erfarenhet av utomhusbelysning och en betydande kompetensbas i vår organisation är vi ett av landets ledande företag inom belysningsområdet med ett stort utbud av tjänster. Oavsett om anläggningsägaren behöver drift & underhåll, service, tekniskt avancerade lösningar, optimering eller en totalentreprenad för att bygga om eller bygga nytt, skräddarsyr vi det upplägg som passar bäst för anläggningen och våra kunders behov.

Läs mer om vårt erbjudande inom utomhusbelysning