Nyhet -

Eskilstuna Kommunfastigheter tog hjälp av OnePartnerGroup för att rekrytera ekonomiassistent

På grund av en intern omorganisering behövde Eskilstuna Kommunfastigheter snabbt få in en erfaren ekonomiassistent. Då tog de hjälp av Sveriges lokalaste partner för rekrytering och bemanning, OnePartnerGroup, som har stark närvaro i Mälardalen.

- Jag upplevde den första kontakten med OnePartnerGroup som väldigt bra! Under rekryteringsprocessens gång hade vi mycket kontakt och jag fick snabb återkoppling på hur det gick, säger Mikael Hagström, distriktsekonom på Eskilstuna Kommunfastigheter.

Efter en snabb och smidig process hittades och anställdes kandidaten. Hon säger att hon upplevde intervjun och hennes första möte med OnePartnerGroup som väldigt positivt. Hon fick snabb matchning mot det hon vill arbeta med, blev hela tiden blev uppdaterad om hur processen fortskred och fick snabb återkoppling från ansvarig rekryterare så fort hon hade frågor och funderingar. Hon skulle nu varmt rekommendera andra som söker nya utmaningar att vända sig till OnePartnerGroup i Eskilstuna.

Även Mikael Hagström på Eskilstuna Kommunfastigheter rekommenderar varmt OnePartnerGroup till andra företag som behöver hjälp med rekrytering och/eller bemanning.

• Fastigheter, fastighetsförvaltning

• Södermanland