Daniel Lövqvist är ny verksamhetschef för EBS i Göteborg och Jönköping

Vi välkomnar Daniel Lövqvist till OnePartnerGroup. Daniel kommer senast från Flügger färg i Bollebygd där han arbetade som arbetsledare. Daniel kommer att arbeta som verksamhetschef för EBS i Jönköping och Göteborg där han huvudsakligen kommer sysselsätta sig med drift och optimering/effektivisering.

Tidigare har Daniel arbetat på Aditro Logistics och ENS AB (CDON), där han hade roller som leveransansvarig och supervisor, för både in- och utleverans. Rollerna innebar såväl personansvar som resultatuppföljning.

Parallellt med sin nya tjänst som verksamhetschef på EBS studerar Daniel på yrkeshögskola där han läser en tvåårig utbildning som är skräddarsydd och förberedande för att ingå en roll som lager- eller logistikchef. Utöver sitt jobb och sina studier tränar Daniel kinesisk kickboxning (Sanshou) och har tagit medaljer i både SM och riksmästerskap.

- Att få vara delaktig i EBS-verksamheten i detta stadie är extremt roligt och motiverande. Att få vara med att bygga upp, utveckla och vårda verksamheten parallellt är en utmaning. Men vi är en kompetent grupp av människor som alla kan bidra med mycket erfarenheter, vilket gör att vi kommer växa både som individer och grupp. I och med detta får vi en helhet som kan ställas inför vilka utmaningar som helst, säger Daniel Lövqvist.

- Daniel är ansvarig chef för EBS i Göteborg och kommer också vara ansvarig för befintlig verksamhet i Jönköping. Vi är övertygade om att Daniel, med sin bakgrund, är som klippt och skuren för rollen, säger Ulf Johannesson, vd för EBS.

Vill ni komma i kontakt med Daniel, eller veta mer om funktionslösningar och EBS?

• ebs

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.

Tillsammans med våra 700 konsulter är vi verksamma på ett 20-tal orter, från Norrköping i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.