Isabella Gyltman blir ny kandidatansvarig på OnePartnerGroup i Lidköping

Vi hälsar Isabella Gyltman välkommen till OnePartnerGroup. Isabella kommer senast från STC Training Club i Lidköping där hon har arbetat som receptionsansvarig/säljare, men har även gjort praktik hos oss på Skövdekontoret. Hon kommer att ta rollen som kandidatansvarig och utgå från Skaraborg och Lidköpingskontoret.

Isabella har sjutton års bakgrund inom hästeriet och har en examination som diplomerad hästskötare, men har även erfarenhet från såväl ridskola som trav-och avelsverksamhet. Hon har även arbetat som konsult med uppdrag som telefonist/kundtjänsthandläggare hos en av våra kunder.

Jag går in med en ödmjuk och hungrig inställning till denna häftiga resa jag fått chansen att ta del av på OnePartnerGroup. Att få följa med på en resa med många härliga människor och kollegor vid min sidan känns spännande, utvecklande och glädjefyllt, säger Isabella Gyltman.

Isabella började som konsult hos oss och där hon var uthyrd som kundtjänsthandläggare. Hon gjorde ett mycket bra jobb under den tiden hos kunden, vilket gjorde att det föll sig naturligt att fråga om Isabella var intresserad av att börja som kandidatansvarig hos oss. Med Isabella i teamet blir vi bättre, starkare och effektivare mot både konsulter och kunder, vi är helt säkra på att hon kommer bli en bra tillgång för oss, säger Marcus Litborn verksamhetschef OnePartnerGroup i Skaraborg.

Vill du komma i kontakt med Isabella eller någon av de andra på kontoren i Lidköping eller Skövde?

Tillsammans med våra 700 konsulter är vi verksamma på ett 20-tal orter, från Norrköping i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.