Jenny Skoglund blir ny senior rekryteringskonsult på OnePartnerGroup i Växjö

Vi hälsar nu Jenny Skoglund välkommen till OnePartnerGroup. Jenny kommer senast från Växjö kommun där hon var verksamhetsutvecklare och ansvarig för Växjö kommuns rekryteringscenter, samt arbetade med chefsrekrytering och ledarskapsutveckling på ett övergripande plan. Hon kommer att utgå från kontoret i Växjö där hon kommer att arbeta som senior rekryteringskonsult.

Jenny var under fyra år verksamhetschef på Medak där hon arbetade med att hjälpa nyckelkompetenser att etablera sig i regionen. Under dessa år skapade hon ett brett nätverk inom såväl offentlig verksamhet som det privata näringslivet. Jenny är utbildad pedagog för år 1-7 och har arbetat i nio år som lärare. Därefter arbetade hon tre år som studie- och yrkesvägledare.

- Jag ser fram emot att få använda de kunskaper och erfarenheter av rekrytering som jag har med mig och arbeta med dem i ett nytt sammanhang. Det ska bli roligt att få arbeta i ett team som är entusiastiska och som ligger i framkant. Jag är förväntansfull inför att få utvecklas tillsammans med dem, säger Jenny Skoglund.

- Jag är stolt och glad över att Jenny har valt OnePartnerGroup i sin fortsatta karriär. Jennys kompetens, positiva inställning, varma värdegrund samt engagemang gör att hon passar perfekt i rollen som senior rekryteringskonsult på OnePartnerGroup. För att vi ska fortsätta vara en seriös och engagerad partner till våra kunder och kandidater har vi nu säkrat upp vår verksamhet ytterligare. Jag hälsar Jenny varmt välkommen till vårt fortsatta lagbygge, säger Mats Ekenstam vd på OnePartnerGroup Sydost.

Vill du komma i kontakt med Jenny eller någon av de andra på kontoret i Växjö?

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.

Tillsammans med våra 1500 medarbetare är vi verksamma på 30 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.