Johanna Hultman blir ny researcher på OnePartnerGroup i Borås

Vi hälsar Johanna Hultman välkommen till OnePartnerGroup. Johanna har en bakgrund som kundrådgivare på bank och kommer nu att bli ny researcher på kontoret i Borås, där hon i första hand kommer att arbeta med att hitta rätt kandidater till våra kunder.

Johanna kommer att kombinera studier med jobb då hon i nuläget studerar personalvetenskap på Högskolan i Borås och har påbörjat det tredje och sista året för utbildningen. Hon har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice i olika former.

- Det känns roligt och inspirerande att vara en del av detta grymma gäng. OnePartnerGroup är ett företag på framfart och jag känner mig privilegierad över att få bidra till det, till och börja med under min studietid. Ser fram emot möjligheten att utvecklas och lära mig mycket från mina kunniga kollegor, säger Johanna Hultman .

Johanna har en fantastisk förmåga att möta människor, är professionell och har ett bra lokalt nätverk. Vi är jätteglada att hon har valt att komma till oss, Hon kommer att jobba som researcher och hjälpa våra kunder att hitta kvalitativa kandidater och konsulter, säger Jesper Mild, vd på OnePartnerGroup i Borås

Vill du komma i kontakt med Johanna eller någon av de andra på Boråskontoret?

Tillsammans med våra 1000 medarbetare är vi verksamma på ett 25 orter, från Norrköping i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.