Josefin Ahlberg blir ny kandidatansvarig på OnePartnerGroup i Ljungby

Vi hälsar Josefin Ahlberg välkommen till OnePartnerGroup. Josefin kommer senast från Linnéuniversitetet i Växjö där hon tog examen inom personal- och arbetslivsprogrammet med inriktning psykologi. Josefin kommer att arbeta som kandidatansvarig och utgå från vårt kontor i Ljungby.

Josefin har under flera år arbetat extra på Ahlberg Bil där hon har agerat hallvärdinna, kundmottagare och administratör. Hon har dessutom arbetat på kontoret i Ljungby under sin studietid på Linnéuniversitetet.

Det känns väldigt roligt och spännande att få vara med och arbeta heltid med detta härliga gäng i en spännande organisation. OnePartnerGroup är ett företag som ständigt utvecklas och väldigt mycket har hänt sen min första dag på kontoret för drygt ett och ett halvt år sedan. Denna utvecklingsbenägenhet gör att det skapas ett driv och en nyfikenhet, något jag tycker är oerhört inspirerande. Jag ser nu fram emot att tillsammans med mina kollegor ta nästa steg i utvecklingen av organisationen,säger Josefin Ahlberg.

- Josefin har en fantastisk förmåga att möta människor, är professionell och har en gedigen fingertoppskänsla. Vi har haft henne hos oss tidigare när hon studerade och vi är jätteglada att hon är hos oss på fulltid nu. Hon kommer att jobba som kandidatansvarig och hjälpa våra kunder att hitta kvalitativa kandidater och konsulter, säger Elin Runnemalm, verksamhetschef på OnePartnerGroup i Ljungby.

Vill du komma i kontakt med Josefin eller någon av de andra på Ljungbykontoret?

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn.

Tillsammans med våra 800 konsulter är vi verksamma på ett 20-tal orter, från Norrköping i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.