Malin Ljungquist blir ny konsultchef på OnePartnerGroup i Örebro

Vi hälsar nu Malin Ljungquist välkommen till OnePartnerGroup. Malin kommer senast från Uniflex Bemanning och kommer nu att förstärka vårt nyöppnade kontor i Örebro som konsultchef.

Malin är uppvuxen i Örebro och har i sin tjänst på Uniflex Bemanning haft ansvar för rekrytering, bemanning och personaladministration. Kommunikation, människor och service har alltid varit den röda tråden i Malins tidigare anställningar, vilket hon nu tar med sig in i rollen som konsultchef.

- Det känns fantastiskt roligt att få möjligheten att få komma in i en organisation som OnePartnerGroup, och att tillsammans med Lotta få bidra till att bygga upp och utveckla verksamheten i Örebro. Med min breda erfarenhet från olika branscher har jag stor förståelse för såväl konsulter som kunder, vilket jag kommer att ha stor nytta av här på OnePartnerGroup, säger Malin Ljungquist.

- Det är jättekul att Malin valt att komma till oss på OPG! Malin har ett fantastiskt sätt att arbeta med människor och hon har alltid ett stort engagemang i det hon gör. Hon har bra erfarenhet av att arbeta med personal och rekrytering och att arbeta nära sin personal, vilket kommer att stärka verksamheten ytterligare. Vi har en hel del uppdrag som är i full gång så hon kommer att få lägga i högsta växeln från start, säger Lotta Carlbäck, verksamhetschef på OnePartnerGroup i Örebro.

Vill ni komma i kontakt med Malin eller kontoret i Örebro?

Tillsammans med våra 1200 medarbetare är vi verksamma på ett 26 orter, från Örebro i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.