Ny omställnings- och utbildningskonsult på OnePartnerGroup i Jönköping

Vi hälsar Filip "Fille" Arvidsson välkommen till OnePartnerGroup. Filip kommer senast från Jobbfokus där han jobbade med omställning. Han kommer att utgå från Jönköpingskontoret där han kommer att arbeta som omställnings- och utbildningskonsult.

Filip har en bred erfarenhet av omställning då han tidigare har arbetat på Industripoolen där han bland annat hade hand om olika projekt för ungdomar och långtidsarbetslösa. Han har även arbetat länge inom industrivärlden. Filip har vid sidan av sitt arbete varit verksam inom fotboll, både som spelare och tränare. Kuriosa om Filip är att han under mitten av 70-talet kunde titulera sig själv som skyttekung i J-Södra.

- Jag är en person som anser att man lär sig hela livet. Så det är en rolig utmaning som jag står inför. Det ska bli roligt att få använda min erfarenhet till att jobba med både omställning och utbildning här. Det ska bli väldigt intressant och jag tror att det finns stora utrymmen för utveckling här, då OnePartnerGroup är ett företag som är på väg upp. Dessutom är det ett trevligt gäng som jag får jobba med, säger Filip Arvidsson.

- Vi har känt till Filip länge då vi brukade samarbeta under hans tid på Jobbfokus. Han är duktig, kompetent och har en bred erfarenhet av både omställning och utbildning. Dessutom känner han regionen väl. Filip blir en tillgång för oss och vi har ett stort förtroende för honom, säger Johan Gustavsson, verksamhetschef på OnePartnerGroup Jönköping.

Vill du komma i kontakt med Filip eller någon av de andra på Jönköpingskontoret

• jönköping

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Med våra tre varumärken EPAB, EnPartner och EBS är vi en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannaområdet. Vi är hittills verksamma på ett 20-tal orter i främst södra Sverige och har ca 700 anställda.

www.onepartnergroup.se