Nytt partnerskap mellan OnePartnerGroup och Svensk Handboll

Rekryterings- och bemanningsföretaget OnePartnerGroup och Svensk Handboll har ingått ett partnerskap som sträcker sig tre år framöver.

– Våra dam- och herrlandslag ligger alla svenskar varmt om hjärtat och vi på OnePartnerGroup är stolta över att vara partner till Svensk Handboll, säger Anders Mårtensson, marknadsdirektör på OnePartnerGroup.

Sponsoravtalet innebär att OnePartnerGroup kommer att synas tillsammans med de blågula landslagen på både dam- och herrsidan.

– Handboll är en härlig och fartfylld sport som kan spelas av alla, oavsett ålder, kön och bakgrund. Handbollen bygger på kamratskap och är en sport där spelarna respekterar både varandra och domarna trots att det är tuffa tag på planen under matcherna, säger Anders Mårtensson och fortsätter:

– Svenska Handbollförbundets vision är att vara nära publik, media, sponsorer och sporten. Det ligger väl i linje med OnePartnerGroups vision att vara Sveriges lokalaste partner och jobba nära våra kunder och samarbetspartners.

Samarbetet innebär också att OnePartnerGroup blir Gamedaypartner, vilket betyder att de får stor exponering i de svenska seniorlandslagens digitala kanaler under matchdagar.

Stefan Lövgren, vd för Svenska Handbollslandslaget AB:

– Vi har under en längre tid haft ett fint samarbete med OnePartnerGroup, ett partnerskap som nu förlängs och utvecklas ytterligare. Vi är glada att de vill satsa på såväl senior- som ungdomslandslagen och hjälpa oss i vår vision om att utveckla spelare och leverera handboll i världsklass.

• idrott
  • expansion

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksamt på 47 orter med drygt 2600 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?